Vade 72 aya çıktı, tecil faizi yüzde 39'dan yüzde 29'a düşürüldü.

SGK Borçlarına Yeni Kolaylık!
Vade 72 aya çıktı, tecil faizi yüzde 39'dan yüzde 29'a düşürüldü.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Kars’ta düzenlenen “Türkiye Yüzyılı'nda Çalışma Hayatı Buluşmaları” programında SGK borcu bulunan işverenlere yönelik yeni düzenlemeleri açıkladı. Düzenleme kapsamında tecil süresi uzatıldı, faiz oranı düşürüldü ve teminatsız işlem limiti artırıldı.
Vade Süresi 72 Aya Çıktı
Bakan Işıkhan’ın verdiği bilgilere göre, SGK’ya borcu bulunan işverenler için daha önce en fazla 36 ay olan tecil ve taksitlendirme süresi 72 aya çıkarıldı. Düzenlemenin işletmelerin nakit akışını rahatlatması hedefleniyor.
Teminatsız Limit Artırıldı
Teminatsız tecil limiti de yükseltildi. Daha önce 250 bin lira olan limit, yeni düzenlemeyle 10 milyon liraya çıkarıldı. Böylece işletmelerin yapılandırma süreçlerinde teminat yükünün azaltılması amaçlanıyor.
Yıllık tecil faiz oranı ise 31 Ağustos 2026 tarihine kadar yapılacak başvurular için yüzde 39’dan yüzde 29’a düşürüldü. Düzenlemenin mevcut tecil ve taksitlendirme işlemlerini de kapsadığı bildirildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Başkan Çetinkaya: "Çocuklarımızın yarınları için suyumuzu israf etmiyoruz."
- Vade 72 aya çıktı, tecil faizi yüzde 39'dan yüzde 29'a düşürüldü.
- Vatandaşlar düğün yasağından kadın askerliğine kadar birçok öneriyi Meclis’e taşıdı
- Yeni düzenlemeyle kurallar değişti, para cezaları artırıldı.
- TYT Sonrası İlk Yorumlar Geldi!
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN






Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.