Başkan Çetinkaya: "Çocuklarımızın yarınları için suyumuzu israf etmiyoruz."

Peyzaj Sulamalarında Kuyu Suyu!
Başkan Çetinkaya: "Çocuklarımızın yarınları için suyumuzu israf etmiyoruz."
Karabük Belediyesi, şehir genelindeki park, bahçe ve refüj sulamalarında şebeke suyu yerine kuyu suyu kullanıldığını açıkladı. Belediyeden yapılan bilgilendirmede, uygulamanın su tüketimini azaltmak ve içme suyu kaynaklarını korumak amacıyla yürütüldüğü belirtildi.
Belediye, peyzaj çalışmalarında yer altı su kaynaklarını tercih ederek içme suyu şebekesi üzerindeki yükü azaltmayı hedefliyor. Uygulama kapsamında tonlarca temiz suyun korunmasına katkı sağlandığı ifade edildi.
Başkan Çetinkaya'dan Su Vurgusu
Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, su kaynaklarının korunmasının ortak bir sorumluluk olduğunu belirterek, şehir genelindeki peyzaj çalışmalarında şebeke suyu yerine kuyu suyu kullandıklarını söyledi.
Çetinkaya açıklamasında, Karabük’ün su kaynaklarını koruma ilkesinden taviz vermeden çalışmalarını sürdürdüklerini ifade ederek vatandaşları da evlerinde ve iş yerlerinde su tasarrufu konusunda duyarlı olmaya davet etti.
Tasarruf Uygulamaları Sürecek
Karabük Belediyesi, su tasarrufu ve kaynakların sürdürülebilir kullanımı amacıyla yürütülen uygulamaların kent genelinde devam edeceğini bildirdi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Başkan Çetinkaya: "Çocuklarımızın yarınları için suyumuzu israf etmiyoruz."
- Vade 72 aya çıktı, tecil faizi yüzde 39'dan yüzde 29'a düşürüldü.
- Vatandaşlar düğün yasağından kadın askerliğine kadar birçok öneriyi Meclis’e taşıdı
- Yeni düzenlemeyle kurallar değişti, para cezaları artırıldı.
- TYT Sonrası İlk Yorumlar Geldi!
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN






Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.