Sıcaklık güneşin altında 45 dereceyi bulacak, Batı Karadeniz'de artış bekleniyor.

Kavurucu Sıcaklar Başlıyor!
Sıcaklık güneşin altında 45 dereceyi bulacak, Batı Karadeniz'de artış bekleniyor.
Meteoroloji Genel Müdürlüğü'nün son raporuna göre, çarşamba gününden itibaren hava sıcaklıkları batı bölgelerde mevsim normalleri üzerine çıkacak. Batı Karadeniz, Marmara ve İç Anadolu'da sıcaklıkların 2 ila 3 derece artması bekleniyor.
Güneşin altında sıcaklığın 45 derece civarında olacağı tahmin ediliyor. Uzmanlar, havanın kuru olması nedeniyle perşembe gününe kadar orman yangınlarına karşı dikkatli olunması gerektiğini belirtti. Perşembeden sonra nem oranının yükselmesi bekleniyor.
Avrupa'da da sıcak hava dalgası etkisini sürdürüyor. Sahra Çölü'nden gelen aşırı sıcak hava, İspanya, Fransa, İtalya ve Almanya'nın bir bölümünde ısı kubbesi oluşturdu. Fransa'da sıcaklıklar 43 dereceyi görürken, aşırı sıcaklara bağlı can kayıpları yaşandı.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- KARDEMİR ve Amsted Rail arasında stratejik iş birliği anlaşması imzalandı.
- Yazıköy Üzüm Sirkesi, Türk Patent tarafından mahreç işaretiyle tescillendi.
- Sıcaklık güneşin altında 45 dereceyi bulacak, Batı Karadeniz'de artış bekleniyor.
- Başkan Çetinkaya: "Çocuklarımızın yarınları için suyumuzu israf etmiyoruz."
- Vade 72 aya çıktı, tecil faizi yüzde 39'dan yüzde 29'a düşürüldü.
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN






Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.