İl Milli Eğitim Müdürlüğü, finalde Karabük Cezaevi'ni mağlup ederek kupaya uzandı

Kurumlar Arası Turnuva Şampiyonu Belli Oldu!
İl Milli Eğitim Müdürlüğü, finalde Karabük Cezaevi'ni mağlup ederek kupaya uzandı
Karabük'te düzenlenen Kurumlar Arası Futbol Turnuvası'nın şampiyonu İl Milli Eğitim Müdürlüğü oldu. 1 Haziran 2026 Pazartesi günü saat 19.30'da 5000 Evler Stadı'nda oynanan final karşılaşmasında İl Milli Eğitim Müdürlüğü Futbol Takımı, güçlü rakibi Karabük Cezaevi Takımı'nı mağlup ederek turnuvayı şampiyonlukla tamamladı.
Turnuva boyunca sergilediği mücadeleci oyun ve takım ruhunu final karşılaşmasına da yansıtan İl Milli Eğitim Müdürlüğü Futbol Takımı, elde ettiği galibiyetle kupanın sahibi oldu.
Final karşılaşmasını tribünden takip eden İl Milli Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş, maçın ardından teknik ekip ve sporcuları tebrik ederek elde edilen başarıdan duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Akbaş, sporun kurumlar arasında birlik, beraberlik ve dayanışma duygularını güçlendirdiğini belirterek turnuvada mücadele eden tüm takımlara teşekkür etti.
_20260602_135938_0001.png)
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Açık Hava Sinema Geceleri, yoğun katılım ve renkli görüntülerle başladı.
- "Aileni Al, Camiye Gel" etkinliği yoğun katılımla gerçekleştirildi.
- Başkan Çetinkaya: Çevreyi korumak toplumun tamamının ortak sorumluluğudur.
- Bakanlıktan kritik uyarı: Kene vakalarına karşı vatandaşları dikkatli olmaya çağırdı
- Son 20 günde 7 operasyon düzenlendi, 1 zanlı tutuklandı, 3 firari yakalandı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN






Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.