SGK, 5,6 milyar lira fark ödemesinin 11 Şubat'ta yapılacağını duyurdu.

Emekli Maaş Farkları Yarın Hesaplara Yatırılıyor!
SGK, 5,6 milyar lira fark ödemesinin 11 Şubat'ta yapılacağını duyurdu.
Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), en düşük emekli maaşının 14 bin 469 liraya yükseltilmesi kapsamında maaş farklarının yarın hesaplara yatırılacağını açıkladı.
SGK’dan yapılan açıklamada, “Emeklilerimize ve hak sahiplerine fark tutarlarını ödüyoruz. 2025 Ocak ayı itibarıyla alt sınır aylığını 12 bin 500 liradan 14 bin 469 liraya yükselttik. Bu kapsamda yaklaşık 5,6 milyar lira fark ödemesi gerçekleştiriyoruz. Ödemelerinizi banka ve PTT şubelerinden tahsil edebilirsiniz” denildi.
Emekliler, maaş farklarını 11 Şubat 2025 tarihinde hesaplarından çekebilecek.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Kahverengi kokarca zararlısına karşı samuray arıcıkları doğaya bırakıldı.
- Aktif görevdeki iki vekil sessiz sedasız evlendi, Meclis'in ilk vekil çifti oldular.
- Yaklaşık 18 milyon öğrenci 26 Haziran'da yaz tatiline başlayacak.
- TÜİK verilerine göre Türkiye’ye en fazla göç Türkmenistan’dan geldi.
- KARDEMİR ve Amsted Rail arasında stratejik iş birliği anlaşması imzalandı.
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN






Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.