Karabük'ün turizm potansiyeli, tanıtımı ve iş birliği konuları masaya yatırıldı.

Turizmde Karabük İçin Ortak Akıl Toplantısı!
Karabük'ün turizm potansiyeli, tanıtımı ve iş birliği konuları masaya yatırıldı.
İl Turizm Tanıtım ve Geliştirme Kurulu Toplantısı, Vali Oktay Çağatay başkanlığında Valilik Toplantı Salonu'nda gerçekleştirildi. Toplantıda Karabük'ün turizm potansiyelinin daha etkin değerlendirilmesi, sürdürülebilir turizm anlayışının güçlendirilmesi ve tanıtım faaliyetlerinin geliştirilmesine yönelik çalışmalar ele alındı.
Toplantıya Vali Yardımcısı Meral Batı Demirbaş, Safranbolu Kaymakamı Hayrettin Baskın, Karabük Belediye Başkan Yardımcısı Fatih Ustaoğlu, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Şerafettin Kelleci, Safranbolu Belediye Başkanı Elif Köse, Eskipazar Belediye Başkanı Serkan Civa, İl Kültür ve Turizm Müdürü İbrahim Şahin, Safranbolu Alan Başkanı Cemil Belder, ilgili kamu kurumlarının yöneticileri, turizm sektörü temsilcileri ve STK yetkilileri katıldı.
"Potansiyeli İş Birliğiyle İleriye Taşıyacağız"
Vali Oktay Çağatay, Karabük'ün sahip olduğu doğal, tarihi ve kültürel değerlerin turizm açısından önemli bir potansiyel sunduğunu belirterek bu potansiyelin etkin tanıtım ve iş birliğiyle daha ileriye taşınmasının önemine dikkat çekti.
Toplantı, turizm alanında yürütülecek çalışmalarda kurumlar arası iş birliğinin artırılması yönünde görüş alışverişiyle sona erdi.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- 22 Haziran itibarıyla barajlardaki aktif su miktarı 77 milyar metreküpe ulaştı.
- Karabük'te art arda yaşanan ölüm vakalarını TBMM gündemine taşıdı.
- Kahverengi kokarca zararlısına karşı samuray arıcıkları doğaya bırakıldı.
- Aktif görevdeki iki vekil sessiz sedasız evlendi, Meclis'in ilk vekil çifti oldular.
- Yaklaşık 18 milyon öğrenci 26 Haziran'da yaz tatiline başlayacak.
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN






Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.