Kahverengi kokarca zararlısına karşı samuray arıcıkları doğaya bırakıldı.

Karabük'te Samuray Arıları Doğaya Salındı!
Kahverengi kokarca zararlısına karşı samuray arıcıkları doğaya bırakıldı.
Karabük'te tarım alanlarında önemli ürün kayıplarına neden olan kahverengi kokarca zararlısına karşı biyolojik mücadele başlatıldı. Tarım ve Orman Bakanlığı'nca yürütülen "Ülkesel Entegre Mücadele Yönetimi Projesi" kapsamında, Ankara Zirai Mücadele Merkez Araştırma Enstitüsü ekipleri ile Karabük İl Tarım ve Orman Müdürlüğü personeli sahada ortak çalışma yürüttü.
Çalışmalara İl Tarım ve Orman Müdürü Yasin Önder, Bitkisel Üretim ve Bitki Sağlığı Şube Müdürü İsmail Özarslan ile il ve ilçe müdürlüklerinde görevli teknik personel katıldı. Kahverengi kokarca zararlısının doğal düşmanı olan ve çevre dostu mücadele yöntemleri arasında yer alan Samuray arıcıkları, belirlenen lokasyonlarda doğaya salındı.
Yetkililer, biyolojik mücadele çalışmalarının tarımsal üretimin korunması, kimyasal mücadeleye olan ihtiyacın azaltılması ve çevrenin korunması açısından büyük önem taşıdığını belirterek, kahverengi kokarca ile mücadele çalışmalarının sürdürüleceğini ifade etti.
_20260624_161145_0001.png)
_20260624_161145_0002.png)
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Karabük'te art arda yaşanan ölüm vakalarını TBMM gündemine taşıdı.
- Kahverengi kokarca zararlısına karşı samuray arıcıkları doğaya bırakıldı.
- Aktif görevdeki iki vekil sessiz sedasız evlendi, Meclis'in ilk vekil çifti oldular.
- Yaklaşık 18 milyon öğrenci 26 Haziran'da yaz tatiline başlayacak.
- TÜİK verilerine göre Türkiye’ye en fazla göç Türkmenistan’dan geldi.
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN






Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.