Hantavirüs görülen gemideki 3 Türk vatandaşı bugün Türkiye'ye getirilecek.

Sağlık Bakanlığı Duyurdu!
Hantavirüs görülen gemideki 3 Türk vatandaşı bugün Türkiye'ye getirilecek.
Hantavirüs vakası görülen uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan 3 Türk vatandaşı bugün Türkiye'ye getiriliyor. Sağlık Bakanlığı, yolcuların Türkiye'ye ulaşmasının ardından karantinaya alınacağını, durumlarının titizlikle takip edileceğini vurguladı.
Bakanlık tarafından yapılan açıklamada, "İlgili uluslararası otoritelerle koordinasyon içinde yürütülen takip sürecinde, vatandaşlarımızda herhangi bir semptom ve hastalık bulgusu olmadığı bildirilmiştir" denildi.
Gemide bulunan 3 Türk vatandaşının, Türkiye'ye ulaştıkları andan itibaren karantinaya alınacağı ve sağlık süreçlerinin bakanlık tarafından titizlikle yürütüleceğinin altı çizildi.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Açık Hava Sinema Geceleri, yoğun katılım ve renkli görüntülerle başladı.
- "Aileni Al, Camiye Gel" etkinliği yoğun katılımla gerçekleştirildi.
- Başkan Çetinkaya: Çevreyi korumak toplumun tamamının ortak sorumluluğudur.
- Bakanlıktan kritik uyarı: Kene vakalarına karşı vatandaşları dikkatli olmaya çağırdı
- Son 20 günde 7 operasyon düzenlendi, 1 zanlı tutuklandı, 3 firari yakalandı
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN






Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.