Belediye, kendi enerjisini üreterek yılda 50 milyon TL tasarruf hedefliyor.

Karabük Enerjide Bağımsızlaşıyor!
Belediye, kendi enerjisini üreterek yılda 50 milyon TL tasarruf hedefliyor.
Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya tarafından duyurulan proje kapsamında, belediyeye ait hizmet binaları yenilenebilir enerji sistemleriyle donatılarak enerji üretiminde aktif hale getirilecek. Belediye bütçesinde önemli yer tutan enerji giderlerinin azaltılmasıyla birlikte yıllık yaklaşık 50 milyon TL tasarruf sağlanması planlanıyor.
Projeyle birlikte belediye binalarının enerji tüketim maliyetlerinin minimize edilmesi, elde edilen kaynakların ise yeni yatırımlar ve şehir hizmetlerinde kullanılması hedefleniyor. Çalışmalar kapsamında Karabük’ün su dağıtım altyapısında kullanılan eski ve yüksek enerji tüketen motor sistemleri de modern ekipmanlarla değiştirilecek.
Yeni sistem sayesinde enerji verimliliğinin artırılması, su iletiminde yaşanan kayıpların azaltılması ve altyapı hizmetlerinde daha kesintisiz bir yapının oluşturulması amaçlanıyor. Belediye tarafından hazırlanan plan doğrultusunda toplam 150 milyon liralık yatırımın yaklaşık 3 yıl içerisinde tamamlanması öngörülüyor.
Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, projenin Karabük’ün geleceği açısından önemli bir adım olduğunu belirterek, enerji giderlerinden sağlanacak tasarrufun doğrudan vatandaşlara yönelik hizmetlerde kullanılacağını ifade etti.

Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- KARDEMİR ve Amsted Rail arasında stratejik iş birliği anlaşması imzalandı.
- Yazıköy Üzüm Sirkesi, Türk Patent tarafından mahreç işaretiyle tescillendi.
- Sıcaklık güneşin altında 45 dereceyi bulacak, Batı Karadeniz'de artış bekleniyor.
- Başkan Çetinkaya: "Çocuklarımızın yarınları için suyumuzu israf etmiyoruz."
- Vade 72 aya çıktı, tecil faizi yüzde 39'dan yüzde 29'a düşürüldü.
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN






Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.