50 yıl sonra yenilenen merdivenler büyük ilgi. Mahalle sakinleri teşekkür etti.

Karabük Belediyesi'nin 50 yıl sonra başlattığı yenileme çalışmaları mahalle sakinlerinden büyük beğeni topladı.
Karabük Belediyesi tarafından Kayabaşı Mahallesi'nde bulunan merdivenlerde başlatılan kapsamlı yenileme çalışması mahalle sakinlerinden yoğun ilgi gördü. 10 milyon TL'lik yatırım ile gerçekleştirilen projede sona yaklaşılırken, mahalle sakinleri memnuniyetlerini dile getirmek için merdivenlere teşekkür afişi astı.
Mahallelilerin astığı afişte şu ifadeler yer aldı:
"Merdivenlerimizi imar, gönüllerimizi ihya eden Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya başkanımıza teşekkür ederiz. Kayabaşı Mahallesi sakinleri."
50 yıl aradan sonra ilk kez kapsamlı bir bakım gören merdivenler, hem güvenlik hem de estetik açısından modern bir görünüme kavuştu. Çalışmaların tamamlanmak üzere olduğu belirtilirken, yenilenen merdivenlerin son hali mahalle halkından tam not aldı.
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Karabük'te art arda yaşanan ölüm vakalarını TBMM gündemine taşıdı.
- Kahverengi kokarca zararlısına karşı samuray arıcıkları doğaya bırakıldı.
- Aktif görevdeki iki vekil sessiz sedasız evlendi, Meclis'in ilk vekil çifti oldular.
- Yaklaşık 18 milyon öğrenci 26 Haziran'da yaz tatiline başlayacak.
- TÜİK verilerine göre Türkiye’ye en fazla göç Türkmenistan’dan geldi.
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN






Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.