11. Dönem Toplu İş Sözleşmesi, tarafların uzlaşısıyla imza altına alındı.

KARÇEL’de İmzalar Atıldı!
11. Dönem Toplu İş Sözleşmesi, tarafların uzlaşısıyla imza altına alındı.
KARDEMİR’in bağlı ortaklığı KARÇEL A.Ş. ile Özçelik-İş Sendikası arasında yürütülen 11. Dönem Toplu İş Sözleşmesi görüşmeleri anlaşmayla sonuçlandı. Yeni dönem sözleşmesi, KARÇEL A.Ş. Genel Müdürlük Toplantı Salonu’nda düzenlenen törenle imzalandı.
Çalışanların haklarını koruyan, sosyal hakları güçlendiren ve çalışma barışını destekleyen sözleşmenin; karşılıklı anlayış, yapıcı diyalog ve uzlaşı ortamında tamamlandığı belirtildi. Sürecin, kurumsal iş birliği kültürünü güçlendiren önemli bir adım olduğu ifade edildi.
İmza törenine; KARDEMİR A.Ş. Strateji ve Yatırımlar Genel Müdür Yardımcısı ve KARÇEL A.Ş. Genel Müdür Vekili Şerif Okluoğlu, KARDEMİR A.Ş. Hukuk Genel Müdür Yardımcısı Mustafa Gürbüz, İnsan Kaynakları ve İdari İşler Direktörü Gencay Güven ile Özçelik-İş Sendikası Karabük Şube Başkanı Kenan Yılmaz ve sendika yönetimi katıldı.
Taraflar, imzalanan sözleşmenin çalışanlara, ailelerine, şirkete ve Karabük’e hayırlı olması temennisinde bulundu.
_20260509_163542_0001.png)
Videolar için YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın!
BUNLARA DA BAKABİLİRSİNİZ
- Karabük'te art arda yaşanan ölüm vakalarını TBMM gündemine taşıdı.
- Kahverengi kokarca zararlısına karşı samuray arıcıkları doğaya bırakıldı.
- Aktif görevdeki iki vekil sessiz sedasız evlendi, Meclis'in ilk vekil çifti oldular.
- Yaklaşık 18 milyon öğrenci 26 Haziran'da yaz tatiline başlayacak.
- TÜİK verilerine göre Türkiye’ye en fazla göç Türkmenistan’dan geldi.
- 0SEVDİM
- 0ALKIŞ
- 0KOMİK
- 0İNANILMAZ
- 0ÜZGÜN
- 0KIZGIN






Yorum Yazın
E-posta hesabınız sitede yayımlanmayacaktır. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişdir.