İkili Mesleki Eğitim Programı ikinci dönem mezunlarını verdi.
GÜNDEMKARDEMİR Yeni Mezunlarını Verdi!
İkili Mesleki Eğitim Programı ikinci dönem mezunlarını verdi.
KARDEMİR A.Ş. tarafından Karabük Valiliği, Karabük İl Millî Eğitim Müdürlüğü, Karabük Mesleki Eğitim Merkezi ve İŞKUR iş birliğiyle yürütülen İkili Mesleki Eğitim Programı'nın ikinci dönem mezuniyet töreni gerçekleştirildi. Program kapsamında Makine Bakım Onarım ve Endüstriyel Bakım Onarım alanlarında eğitimlerini tamamlayan 31 öğrenci mezuniyet belgelerini aldı.
122 Öğrenci Eğitimine Devam Ediyor
2021 yılında 30 öğrenciyle başlayan program, bugün 122 aktif öğrenciye ulaştı. Öğrenciler eğitim süresince haftanın üç günü KARDEMİR'in üretim sahalarında uygulamalı eğitim alırken, iki günü okullarında teorik derslere katıldı. Program, gençlerin istihdama hazırlanmasına ve sektörün ihtiyaç duyduğu nitelikli iş gücünün yetiştirilmesine katkı sağlamayı hedefliyor.
Mesleki Eğitime Vurgu Yapıldı
KARDEMİR Eğitim ve Kültür Merkezi'nde düzenlenen törene kurum temsilcileri, öğretmenler, öğrenciler ve aileleri katıldı. Törende konuşan Karabük İl Millî Eğitim Müdürü Nevzat Akbaş ile KARDEMİR Genel Müdürü Niyazi Aşkın Peker, eğitim ile üretimi buluşturan programın önemine dikkat çekti. Program sonunda dereceye giren öğrencilere ödülleri verilirken, mezuniyet kep atma töreniyle sona erdi.
İlginizi Çekebilir