© Ajans YediSekiz

Başkan Çetinkaya: "Çocuklarımızın yarınları için suyumuzu israf etmiyoruz."

Peyzaj Sulamalarında Kuyu Suyu!

Başkan Çetinkaya: "Çocuklarımızın yarınları için suyumuzu israf etmiyoruz."

Karabük Belediyesi, şehir genelindeki park, bahçe ve refüj sulamalarında şebeke suyu yerine kuyu suyu kullanıldığını açıkladı. Belediyeden yapılan bilgilendirmede, uygulamanın su tüketimini azaltmak ve içme suyu kaynaklarını korumak amacıyla yürütüldüğü belirtildi.

Belediye, peyzaj çalışmalarında yer altı su kaynaklarını tercih ederek içme suyu şebekesi üzerindeki yükü azaltmayı hedefliyor. Uygulama kapsamında tonlarca temiz suyun korunmasına katkı sağlandığı ifade edildi.

Başkan Çetinkaya'dan Su Vurgusu

Karabük Belediye Başkanı Özkan Çetinkaya, su kaynaklarının korunmasının ortak bir sorumluluk olduğunu belirterek, şehir genelindeki peyzaj çalışmalarında şebeke suyu yerine kuyu suyu kullandıklarını söyledi.

Çetinkaya açıklamasında, Karabük’ün su kaynaklarını koruma ilkesinden taviz vermeden çalışmalarını sürdürdüklerini ifade ederek vatandaşları da evlerinde ve iş yerlerinde su tasarrufu konusunda duyarlı olmaya davet etti.

Tasarruf Uygulamaları Sürecek

Karabük Belediyesi, su tasarrufu ve kaynakların sürdürülebilir kullanımı amacıyla yürütülen uygulamaların kent genelinde devam edeceğini bildirdi.

İlginizi Çekebilir

TÜM HABERLER